HTML

kezdetek

2009.08.19. 09:07 nirisz (törölt)

 

 

nos, nekiálltam hogy blogot írjak. ez nem az első alkalom. eddig kézzel írtam naplót, de az utóbbi néhány hónapban elhanyagoltam és úgy gondoltam, hogy akkor már nem a hagyományos toll és papír megoldást választom, hanem a számítógépet, így mindig lesz mit csinálnom :D nem is tudom, ez hirtelen döntés volt. néha, ha rám jön az ihlet mindenfélét csinálok, amit később megunok. lehet hogy ez is egy ilyen kis hóbort, de legalább közben megtanulok gyorsan gépelni. :D 

az egész "írjunk blogot" felindulás a nővérem legjobb barátnőjétől jött. láttam hogy milyen lelkesen írogatja le a napjait, dolgait és szórakozik közben a tesómmal. úgy gondoltam, hogy ha én is kipróbálom, nem lehet semmi gáz, hisz ha nem jön be a dolog, csak törlöm ezt az egészet. és ennyi, vége lesz. ez mondjuk egy darabig még biztos nem jön el, de sosem tudhatod. :D

akkor vágjunk bele. nem nagyon tudom hogy mibe is, de végtére jó buli lehet. több millióan írnak internetes naplót. nekem sem okozhat gondot leírni azt, amit érzek. vagy mégis? nem igazán szoktam hozzá ahhoz hogy feltárjam az érzéseimet. pláne nem tök idegenek előtt. még a legjobb barátnőim sem tudnak mindent. huppsz. ezt ha olvassák akkor bocsi csajok, de ez van! igazából eddig még senkinek sem mondtam el semmit. mindegy. mindennek eljön egyszer az ideje, nálam még pont időben, viszont ha nem kezdek el gyorsan valami érdekeset írni, akkor az elég ciki, mert senkit sem fog érdekelni ez az egész, és az olyan mintha a falnak írtam volna regényeket. nem baj. ez az első bejegyzésem és nem biztos hogy rögtön a közepén kéne kezdeni. szörnyű. semmi nem jut eszembe, lehet hogy ez nem baj, hisz elég lenne valami kis ízesítés ahhoz, hogy ez egy elfogadható naplócska legyen. :) 

oké, kezdjük. azt hiszem felkészültem.

szóval. egy érdekes sztorikkal megpakolt özönre lehet számítani ezentúl. ami nem azt jelenti hogy feltétlenül a jelenről fog szólni. lehet hogy a régi naplómból is begépelek egy-két oldalacskát. persze csak ha a témához kapcsolódik. már nagyon régóta nem beszéltem a legjobb barátommal és nagyon hiányzik. (mellesleg a legjobb barátom egy srác :)) és ha ő most ezt olvassa akkor ez neked szól Gergő: nagyon nagyon hiányzol!! tudod jól, hogy imádlak, de nem mindig talállak meg hogy dumáljunk. sajnálom :)

mára ennyi, majd legközelebb új infók életem napjairól :D

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog kezdetek új

A bejegyzés trackback címe:

https://nirisz.blog.hu/api/trackback/id/tr561321324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása