HTML

nirisz

az életem apró-cseprő dolgairól. meg rólam. :D

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A nyaralás

2009.08.23. 12:41 nirisz (törölt)

tegnap este jöttünk haza a nyaralásról. egész jó volt, csak az utolsó, vagyis a hazaindulás napján még mindig nyúztak minket a tesómmal. szörnyű volt. két napnyi nemalvás után megvonták tőlünk a korai hazaérést. mindenki rémálma. ennyit bevezetőnek és most az események.:

1. nap: megérkeztünk Fertődre. a vitorlásversenyre készülődött már mindenki, de a hajó amivel elmentünk volna vitorlázni kb. fél órája már kifutott. remek. szüleim úgy döntöttek elmegyünk Kőszegre, mondván hogy milyen szép és már rég jártak ott. csupán negyven percre volt. (szerintük tök megérte, mert "milyen gyönyörű" -.-') nem kommentálom. megérkeztünk és elkezdtünk éttermet keresni. mit számít az a fél órás séta amikor öt-hat körül keltünk és már a reggeli is régen volt. :D találtunk egy tök jó kis éttermet. jól bekajáltunk meg minden, majd útra keltünk, hogy visszamenjünk az autóhoz. mondhatom dög unalom volt. betértünk egy édi kis fűszerboltba, körülnéztünk. remek. indulás a szállásra! egy óra kocsikázás után ott voltunk Sopron belvárosában és bejelentkeztünk a hotelbe. megkaptuk a kulcsot, felmentünk, kipakolás, átöltözés és uzsgyi, városnézés. mázli, hogy épp augusztus 20. volt, ezért két színpadon a főtéren (persze felváltva) ment a buli. mozdulni se lehetett, de sebaj. kutyát felkaptuk, nehogy rálépjenek. kis cukikám nem igazán szerette a koncertet. a Strokes zenélt épp amikor csatlakoztunk a tömeghez. állati jó volt. mindenfélén doboltak. elfoglaltuk magunkat. némi városnézés után vissza mentünk a szállodába, kis pihizés, melegebb cuccba való átöltözés, majd irány kilenc órakor az utcabál. elég gáz cigányzene szólt. jól van, nem baj. kutya ismét a kézben. amikor elkezdődött valami ősrégi magyar bandának a koncertje, a hangerőt max-ra tekerték. kár volt. a kutya nem igazán bírta, ezért hátrébb mentünk, találtunk egy jó kis helyet, ahol tizenegyig szobroztunk, majd kb húsz perces késéssel elkezdődött a tűzijáték. kutya totál be volt szarva, de túlélte. kicsit nyüszögött, kicsit elbújt a táskájában. nagyon édi volt. tűzijátéknak vége, indulás a hotelbe. (kb 2 perc séta volt a hoteltől minden :D) hazamentünk. alvás. már amennyire lehetett a hangzavartól. :D

Szólj hozzá!

Címkék: sopron nyaralás augusztus kőszeg 20. fertőd vitorlásverseny

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.